čtvrtek 29. srpna 2019

Tip na 4: CZE - Café na slovíčko

Česká republika - Benešov u Prahy

Café na slovíčko


Ahoj všichni.

I dneska tu pro vás máme jen takový krátký tip na jednu moc příjemnou kavárnu v Benešově u Prahy (tentokrát už poslední tip z Benešova).

Jde o Café na slovíčko. Já sama jsem sem zašla na rychlo kávu, která byla velmi jemná a dobrá. Ke kávě bylo nutné také něco sladkého. Líbil se mi kelímek našlehané smetany zalitý ovocným přelivem. To celé mě vyšlo na 73,- korun. Takže za mě rozhodně skvělé a doporučuji!

Jen ještě k interiéru. Na kavárně se mi líbí její atmosféra a trochu skrytý svět. Rozhodně mě moc mile potěšila zahrádka. Takže i interiér má obrovské doporučení. Obsluha byla velmi milá. Skvělé a příjemné vystupování, a to přímo po otevírací době.

Takže pokud budete někdy na výletě v Benešově a budete mít chvilku času. Zajděte sem na slovíčko, uvidíte, že se vám tu bude líbit.

Mějte se krásně a zase příště ahoj 

VÝHODY:

     

Verů

Žádné komentáře:

Okomentovat