pondělí 7. října 2019

Tip na 4: CZE - Kváskový chléb - Teletín

Česká republika - Teletín


Kváskový chléb
Teletín


Zdravíčko vážení, máme pro vás naprosto nevšední tip na 4, který pravděpodobně nikde na internetu nenajdete.

Jde o menší prodejničku čerstvě napečených dobrot ve vesnici Teletín. "Kváskový chléb" - Otevřeno mají skoro každý víkend, hlavně však v sobotu. 

Teď si asi říkáte proč zrovna Teletín. No, řekněme to jednoduše, pokud vyrazíte na výlet na krásnou vyhlídku Máj, rozhodně přes Teletín pojedete nebo minimálně v něm budete parkovat. 


Upřímně jen asi takto, vyhlídka Máj je profláklá po všech čertech a pokud je tam opravdu hodně lidí, tak se ani moc nepokocháte, cesta k výhledu je docela strmá a sráz na konci celkem dost nebezpečný (pevná obuv povinností) a jen pro pár fotek nemá vůbec smysl sem jezdit.

(Vyhlídka Máj)
   
(Smetanova vyhlídka)

Mimo to, místní obyvatelé jsou docela nešťastní z aut, která parkují na místech, kde nesmějí a celkově pokud sem chcete, vyražte na na výlet třeba na kolech, pěšky nebo hromadnou dopravou. 

I já jsem zvolila pěší túru, zvlášť když to mám nedaleko a při té příležitosti jsem zavítala právě sem. Nakoupila jsem tu naprosto výborné povidlové koláčky, kváskový chléb a dost jsem se rozhodovala i pro kávu, po které jsem nakonec nesáhla. To však nemění nic na tom, že zde kávu i jídlo mají a to poměrně levné, chutné a jako tečka na závěr domácí a ten den pečené! 

Takže ne, nebudu vám doporučovat vyhlídku Máj (to už raději Smetanovu - bohužel ji zavřeli), ale tuhle prodejničku rozhodně ano! 

Mějte se moc fajn, užívejte hezkého podzimu, výletujte a zase příště pa. 

VÝHODY:

  
Verů

Žádné komentáře:

Okomentovat