úterý 21. července 2020

Tip na 4: CZE - Dobrý Kafe & Caffetteria (Pardubice)

    Česká republika - Pardubice


Dobrý Kafe



Ahoj všichni, vítejte u nového Tipu na 4. Podobně jako vy, i my v letních měsících vyrážíme na výlety. A kam, že Verů vyrazila tentokrát?

Jde o město Pardubice, kde mimo úžasných památek je rozhodně co objevovat i po gastronomické stránce.

Já osobně jsem zavítala do 2 podniků. Do Dobrého Kafe a do Caffetterie. Na oba tyto podniky mám pro vás ohromné doporučení.

Dobrý Kafe je místem, možná trochu vzdálenějším od centra Pardubic, za to poměrně velkým s možností posezení na venkovní zahrádce. Velkou nabídkou jídel a nápojů. A samozřejmě velmi hezkých a útulným interiérem.


Vzhledem k tomu, že jsem do Pardubic dorazila krátce po 9 hodině ráno, bylo jasné, že sem zavítám na ohromnou snídani. Z nabídky jsem zvolila vejce Benedikt, po kterých mé srdce toužilo již od znovuotevření podniků a až tady se mi jej povedlo ukořistit.


Jídlo bylo nádherně naaranžované, velké a naprosto, naprosto vynikající. Chutě se hezky propojily a no prostě není co k tomu dodávat. Nápoj jsem zvolila ledové latte a i to bylo velmi lahodné. Prostě dobrý kafe.

Za mě osobně velké doporučení a to po všech stránkách.

Druhým podnikem byla Caffetteria, kam jsem vyrazila s kamarádkou na večeři. Tentokrát šlo již o podnik v centru Pardubic. Chlubit se mohou nádherným interiérem, skvělým jídlem, ale také poměrně plnými stoly hostů. Za naší návštěvy to tedy takto bylo. Vlastně u obou zmíněných.


Z jídel jsem zvolila spaghetti Carbonara, které byly vynikající. K tomu skleničku Aperolu, který to vše jen hezky doplnil.

Obsluha byla neskutečně příjemná na obou zmíněných místech. Bylo vidět, že je práce těší a s velkým zájmem se i starají o své hosty.


Takže ano! I tady ohromný palec nahoru a jedno velké doporučení.

Nechci však zůstat pouze u podniků, do kterých jsem zavítala. Ráda bych vám sem dala i pár tipů, kam jsem bohužel zajít nestihla.

Jde o tyto podniky


Už nyní se na další návštěvu města Pardubice velmi těším. A doufám, že tentokrát tyto podniky nevynechám.

Co vy a město Pardubice? Byli jste tu, znáte a navštívili jste tyto podniky? Dejte nám vědět. Třeba i o těch, které podle vás za to stojí a my bychom tam měly vyrazit.

Mějte se moc krásně, užívejte léta, ale i sluníčka a dobré nálady.

A příště zase ahoj u dalšího našeho článku.

VÝHODY:

      

Za holky ze Zážitky na 4, Verů

Žádné komentáře:

Okomentovat