sobota 10. dubna 2021

Tip na 4: KAZ - Traveler's coffee

Kazachstán - Almaty
Traveler's coffee


Ahoj! Eli zdraví z Kazachstánu! 🙋 Co takhle malý tip na jednu skvělou kavárnu, ale daleko od Prahy?!

Už je to hodně dlouho, co některá z nás někam vyrazila a to ať už po České republice, natož do zahraničí. Já jsem měla tu možnost vyrazit do krásného Kazachstánu, kde se nádherná příroda mísí se zajímavými městy. Navštívila jsem jich hned několik, ale nejvíce mě utkvělo v paměti město Almaty a naprosto úžasná kavárna v centru města.

Abychom si ještě ujasnily, jak to v Kazachstánu během mého pobytu bylo, tak podniky, oproti Česku, fungují na plný provoz. Takže ano, měla jsem kávu nejen sebou, ale i na místě. A bylo to skvělý. Člověk pak má pocit, že svět je alespoň trochu v pořádku.


Teď už však zpět k podniku. Jmenuje se Traveler's coffee, mají víc poboček, navštívila jsem tu hlavní se zahrádkou a dokonce dvakrát 😌.

Kromě kávy tu nabízejí snídaně, sendviče a zákusky, brunche a víkendové menu. Kavárna je otevřena každý den od 8:00 do 22:00. Nabídka je tedy opravdu velmi široká a výběr je těžší, protože chcete všechno. 😅

Já jsme měla hlavně problém s výběrem kávy, proto jsem sem zavítala i vícekrát.

 

Kokosové cappuccino bylo první volbou a vůbec nezklamalo, hlavně ta velikost. Stálo to 1200KZT (kazašské tenge), což v převodu na české koruny je jenom 60Kč. 😱 Ony celkově ty ceny byly neskutečný, skoro až směšný. Chutě této kávy se krásně snoubily dohromady a prostě mňam. Kokosové mléko se stává jedním z mých oblíbených.

Tím nejoblíbenějším je však mandlové Flat White. Mandlové mléko krásně doplnilo chuť kávy a také dobrá cena -> Krásných 1000KZT = 50Kč.

Posledním nápojem bylo americano. Bohužel tento nápoj už tak dobrý nebyl, káva byla hořká a kyselá. Cena sice slušná - 900KZT nebo-li 45Kč, ale bohužel ty chutě to zkazily.


Obsluha zde byla pokaždé milá a žádné poznámky k nim nemám, všechno bylo na profesionální úrovni, čehož si vždy v zahraničí vážíme.

Interiér byl krásný, velký bar hned u vstupu, mnoho míst k sezení se stylovými dřevěnými stoly, minimalistické lustry a dekorace. Naprostá nádhera.

Zahrádka je uprostřed rušné ulice, člověk si tu neužije úplný klid, ale zase pěkný výhled na hory, což bylo naprosto dechberoucí a nějaký hluk už mi byl jedno. 😁

Pokud si někdy v budoucnu naplánujete výlet do Almaty, určitě doporučuji navštívit tuto kavárnu. Já z ní, stejně jako z města a této země, byla nadšená. Rozhodně stojí za to, dát Kazachstánu šanci.

Jejich Instagram pro inspiraci @travelers.almaty a webové stránky.

Snad se vám tento tip na 4 líbil a nalákaly jsme vás zase na něco úplně nového a jiného. Pokud máte nějaké dotazy a připomínky, rozhodně nám dejte vědět do komentáře.

Hezký víkend a hodně nových výletů všem!

VÝHODY:

          

Za holky ze Zážitky na 4, Eli

Žádné komentáře:

Okomentovat