pondělí 12. srpna 2019

Tip na 4: AUT - AFRO CAFE

Rakousko - Salzburg

Kavárna AFRO CAFE


Vždy, když jsem někde v cizí zemi, snažím se objevit co nejvíce zajímavých míst. V každém městě pátrám po skvělých kavárnách a restauracích. Jednou takovou je i AFRO CAFE (otevřeno mají každý den od pondělí do čtvrtka od 9 h. do 23 h., v pátky a soboty je to do 24 h., neděle mají zavřeno), na kterou jsem narazila velice náhodou při svém výletu v Salzburgu. 


Jde o nádherně barevnou kavárnu (plno růžové a malých detailů) s malými stolečky. V tomto podniku jsem ochutnala cafe latte s jemnou pěnou a výbornou chutí. Co jsem však nemohla vynechat bylo něco sladkého. Sáhla jsem tedy po horkém čokoládovém brownies a jakože upřímně. To bylo blaho. Brownies mi donesli v malé bílé mističce spolu s marmeládou a šlehačkou (obojí bylo dáno v jiných mističkách). Kombinace těchto dvou chutí + roztékající se čokoláda uvnitř brownies je k nepopsání, naprostá dokonalost prostě. Takže pokud se chystáte v tomto období na vánoční trhy do Salzburgu nebo i v jinou roční dobu, nesmíte tuto kavárnu s jedinečnou atmosférou vynechat. Protože tohle barevné místo si vás získá hned po otevření dveří. A nebojte dělají zde nejen sladké zákusky, ale také snídaně a obědy, takže si vždy vyberete. Krásným bonusem je super obsluha, která vše donesla brzy a v pořádku.

Odkaz na oficiální stránku zde.


VÝHODY:

     

Žádné komentáře:

Okomentovat