čtvrtek 5. prosince 2019

Tip na 4: SVK - Moods bakery & coffee

Slovenská republika - Bratislava


Ahoj, ahoj, ahoj. Jsme tu zas a opět s rychlým tipem na 4. Takže popadněte šálek kávy, hoďte nohy nahoru a jdeme číst, ehm já tedy psát. 

Před pár lety, jsme navštívila na 3 dny krásné slovenské hlavní město Bratislavu. Podle mě toho času bylo málo, což mě trochu nakonec mrzelo, ale rozhodla jsem tam vydat zas. Nejen kvůli naprosto nádherným historickým památkám a úzkým uličkám, ale hlavě a jedinečně kvůli mé nejoblíbenější kavárně, kam jsem povinně musela každé ráno, odpoledne i večer. Jedná se o Moods bakery a coffee, která má po městě hned několik poboček, nebo alespoň za mé tehdejší přítomnosti měli. 

Povinnost ke kávě, která je moc dobrá, si musíte dát jejich nejlepší mini cheesecakes s malinami !! Nemám pro to jiné opodstatnění, než že byly naprosto chuťově lehoučké a vyvážené, jednoduše MŇAM, chci je teď hned znovu.


Interiér i zahrádka kavárniček stála taky za to! A co si pamatuju, obsluha byla vždy usměvavá a vstřícná, že i k nim nemám samozřejmě žádné výhrady! 

Řeknu vám to jednoznačně takhle na závěr. Jděte tam, kupte si malý cheesecakes sebou nebo ho snězte na místě a prostě si to vychutnejte. 

Mějte se moc, moc fajn, užívejte podzimního počáska a zase příště ahoj!

Ps: Jejich ofiko stránku naleznete tady a na Instagramu je hledejte pod @moods_svk


VÝHODY:

       

Verů

Žádné komentáře:

Okomentovat