čtvrtek 30. ledna 2020

Tip na 4: AUT - Das Ufer

Rakousko - Steyr 


Ahoj, ahoj, ahoj. Jsem tu zas a opět s novým tipem. Tentokrát bych vám velmi ráda představila podnik Das Ufer, který se nachází ve městě Steyr, v Rakousku. 


Při mém předvánočním putování do tohoto města jsem hledala a přemýšlela, kam zajít na dobrou kávu a snídani. K mému velkému překvapení jsem narazila na tento krásný podnik, který leží sice mimo centrum dění, za to je odtud nádherný výhled, který stojí za to! 

Už na první dobrou byla jasně patrná vstřícnost a ochota personálu, který byl prostě skvělý. Lehce z němčiny přešel do angličtiny. Problémem nebyl ani úsměv, se kterým nešetřili. 

Interiér byl velmi hezký. Barvy podniku byly teplé a světlé, tudíž je tu hezky útulno, skoro jako doma. Vše dolaďoval už jen dřevěný nábytek a také květiny, kterých tu taky bylo hojně. 


K jídlu jsem zvolila francouzské toasty a můj táta lehký, čokoládový zákusek - čokoládový cheesecake. Obojí bylo naservírováno spolu s ovocem. K francouzským toustům jsem však dostala ještě šlehačku a notnou dávku javorového sirupu. No, co vám budu povídat, prostě jedinečnost! (Foto v úvodu).


Posledním zvoleným byly kávy. Já jsem se rozhodla pro oblíbeném cappuccino, které bylo skvělé. Táta sáhl po dvojitém espressu, které bylo silným nakopávákem, alespoň po ránu. 

Za mě jen a jen pozitivní hodnocení a rozhodně doporučení k návštěvě!


Odkaz na jejich Instagram máte tady - @das_ufer_steyr, oficiální stránka - zde.

Znáte město Steyr ? A byli jste tu ? Případně, udělali jste si výlet do zahraničí ještě před Vánocemi ? 

Dejte nám vědět do komentářů. 

Vy se zatím mějte moooc fajn. Doufáme, že případné zkoušky, práce a vše ostatní klapou dobře a příště zase ahoj !

VÝHODY:


       

Za holky ze Zážitky na 4, Verů

Žádné komentáře:

Okomentovat