sobota 23. října 2021

Tip na 4: CZE - Bertíkova cukrárna

Česká republika - Třeboň

Bertíkova cukrárna

Masarykovo náměstí, 379 01, Třeboň

Ahoooj, posílám velké pozdravy z Třeboně. Možná jste tu někteří z vás byli, možná také ne, důležité však je, že jsem tu narazila na tenhle krásný podnik. Tak pojďme na to.

Bertíkova cukrárna je velmi jednoduše skrytým klenotem Třeboně. Možná vás to překvapí, ale najít jí můžete i v Praze, Rakovníku a v Milovicích. 

Podnik má otevřeno denně od 9:00 do 20:00.

Kvůli třeboňské akci, bylo lidí všude plno. Samozřejmě i zde jich bylo hodně, zvláště kvůli jejich zmrzlinovému pultu. Jediné místo k sezení nebylo volné ani na jejich malé zahrádce. I přes to všechno tu byla obsluha moc milá a vše bylo rychle vyřízeno. 

Interiér podniku je jednoduše retro. Trochu detailněji, je velmi hezky vyvedená v lázeňském stylu. Taková pohoda a jednoduchost na vás jednoduše dýchne hned ve dveřích. Moc super byly dřevěné prvky (bar, stěna a schody) a ratanový nábytek. Největšími detaily zde byly zrcadla, velká okna a obraz v podobě páva nad barem.

Co mě zde zaujalo byla také poloprázdná vitrína se zákusky. Je mi jasné, že kdyby nebylo pozdější odpoledne, byla by vitrína plná. Milým překvapením jsou i ceny. 

To podobné lze říci i u nápojů. Já jsem zvolila cappucino (42,-) sebou. I přesto, že byl v podniku nával, jsem dostala nápoj s latte artem. Cukr a víčko jsme měla možnost vzít si sama. A upřímně, byl opravdu potřeba, káva byla totiž celkem hořká. 

Toť k mému malému tipu, kam na dobrou kávu v tomto městě. 

Co vy a Bertíkova cukrárna? Byly jste, znáte? 

Odkaz na jejich web máte tu. Na Instagramu je hledejte pod @bertikova_cukrarna_trebon.

Mějte se krásně a příště zase u dalšího článku ahoj. 

VÝHODY:

          

Za holky ze Zážitky na 4, Verů

Žádné komentáře:

Okomentovat