sobota 27. listopadu 2021

Měsíční polemizování: Podzimní/zimní splín a jak na něj?

Ahoj a krásný podzimní/zimní dny. Občas se tak stává, že v životě přijde chvíle, kdy člověk nemá úplně energii nebo kapacitu na dané okamžiky. Všeobecně to nazývejme splínem…

Chvíle, kdy člověk přestává mít chuť něco dělat, chvíle, kdy potřebujeme zvolnit a odreagovat. Stávají se však dny, kdy tyto věci nejsou možné uskutečnit, kdy nemáte potřebnou kapacitu zvednout hlavu, natož vstát z postele.

Tyhle dny, kdy je venku chladno, prší ne-li padá sníh a sluníčko nevylízá z pod oblak, se cítíme mizerně. Obzvlášť pokud si podobně jako já naložíte na hlavu mnoho práce a jedna povinnost se kupí na druhou takovou závratnou rychlostí, že je nelze ani počítat. Přiznejme si. Situace, která teď celosvětově panuje, také není zrovna pozitivní a vánoční přípravy a šílenství to také nezachraňují. Existuje něco, co dokáže člověka dostat zpátky na nohy? Něco… z čeho je vám líp? Celkem by mě to zajímalo, protože tenhle nevyzpytatelní splín mi visí nad hlavou povážlivě dlouho a už mě to nebaví. Spíše naopak mě to rozesmutňuje a vytáčí.

Ráda bych se proto s vámi podělila o pár drobností, které mi v posledních dnech pozvedají náladu.

1) Knihy!
- dostat se ze své hlavy do příběhů, kde je to tak nabité dobrodružstvím, že nemáte čas myslet na své problémy. Za mě rozhodně jakékoliv fantasy!


2) Procházky!
- když je čas a počasí přeje, vyrážím do přírody. Čerství vzduch mě vždycky tu náladu zvedne a zažene chmury.


3) Plánovaní!
- odreagovačka na kterou nedám dopustit. Protože řekněme si upřímně, tohle můžete dělat i z postele. 😁


4) Pokojovky!
- každej den kontroluju, jak jsou na tom. A překvapivě, daří se jim lépe jak mě 😂.

5) Káva a pokec s kamarádkami!
- co jiného dokáže zlepšit náladu, než milé popovídaní si s lidmi, které vás znají a poradí nejlépe?


A co vy a podzimní/zimní splíny? Co vám pomáhá se z nich dostat?

Pro dnešek je to takto vše. Vylily jsme si srdíčko a zase příště zpustíme z trochu veselejšího soudku a dáme vám nějakou novou recenzi.

Tak se mějte krásně a příště zase ahoj!

Za holky ze Zážitky na 4, Verů

Žádné komentáře:

Okomentovat